Skočiť na obsah
🕽 0948 881 081 (-) , FAQ

SuperFaktúra a iSklad: fulfillment riešenie pre e-shopy

SuperFaktúra a iSklad: fulfillment riešenie pre e-shopy

Čo je iSklad?

iSklad je softvérová a e-commerce fulfillment spoločnosť, ktorá môže poskytnúť služby aj pre váš e-shop. Pomôže vám s príjmom a skladovaním e-shopového tovaru. Po vytvorení objednávky tovar zabalí a následne zabezpečí aj jeho odoslanie vašim zákazníkom nielen na Slovensko, ale aj do zahraničia. Vaši zákazníci budú môcť zvoliť dobierku aj v cudzej mene (bez potreby toho, aby ste viedli účty v daných krajinách). V porovnaní s riešením všetkého vo vlastnej réžii, iSklad dokáže znížiť prevádzkové a prepravné náklady vášho e-shopu.
Vám tak ostane viac času a prostriedkov venovať sa aktivitám ako marketing alebo podpora predaja.

Čo získate prepojením e-shopu s iSklad?

iSklad vám poskytne online software EGON, ktorý slúži ako inteligentná nadstavba pre váš e-shop. Budete mať k dispozícii funkcie ako:

  • automatický príjem tovaru,
  • automatické spracovanie objednávok,
  • tvorba a odoslanie faktúr vystavených cez SuperFaktúru,
  • validácia adresy,
  • sledovanie zásielok, reklamačný asistent, reverzná logistika,
  • emailové notifikácie o dôležitých operáciách, notifikácie o expedovaní koncovému zákazníkovi,
  • vlastné nastavenia spôsobu balenia pre jednotlivé produkty,
  • sledovanie prijatých dobierok a stavov skladu,
  • transparentné mesačné vyúčtovanie, online customer support,
  • sledovanie expirácie produktov a mnohé ďalšie.

iSklad a prepojenie na e-shop

iSklad je jednoduché napojiť na váš e-shop. Máte dve možnosti. Buď využijete napojenie cez API, alebo sú vám k dispozícii bezplatne už hotové pluginy pre WooCommerce, PrestaShop, Shopify a Magento 2.0.

iSklad a nastavenie prepojenia na SuperFaktúru

S napojením iSkladu na SuperFaktúru máte skvelé riešenie, ktoré zautomatizuje proces fakturácie a odbremení vás od administrácie spojenej s vystavovaním a odosielaním faktúr pre jednotlivé objednávky. Stačí, ak si v SuperFaktúre aktivujete balík s podporou pre API komunikáciu (prémiový balík služieb), aby sa na ňu mohol iSklad cez API napojiť. Ak máte prémiový balík aktívny, postupujte nasledovne.

Prihláste sa do vášho účtu v SuperFaktúre. V hornom menu vyberte záložku Nástroje a následne kliknite na „API prístup“. Tu nájdete údaje, ktoré je potrebné nastaviť do iSkladu. Konkrétne API email, API kľúč a company_id:

Tieto údaje prekopírujte do iSkladu do obrazovky NastaveniaFakturačný systém:


nastavenie EGON modul

Je potrebné, aby ste najprv vybrali v hornej časti možnosť „SuperFaktúra“. Objavia sa vám tak polia pre jej nastavenia, kde doplníte API údaje na prepojenie.


nastavenie EGON prepojenie na SuperFakturu

Faktúra zo SuperFaktúry sa vygeneruje akonáhle objednávka v EGONe dosiahne status „čaká na zabalenie.“


nastavenie EGON a SuperFaktura

Následne sa podľa vašich nastavení buď odošle vytlačená v balíku pre zákazníka, alebo na jeho email (Preddefinovaný e-mail aj zdroj odkiaľ bude email odoslaný, je potrebné nastaviť priamo v SuperFaktúre).

Faktúru zo SuperFaktúry nájdete potom aj priamo v EGONe, konkrétne v detaile objednávky vo formáte PDF.


nastavenie EGON a SuperFaktura

K dispozícií máte aj ponuku ďalších fakturačných nastavení priamo v systéme EGON.

Týmito jednoduchými krokmi dosiahnete, že pri prepojení e-shopu a iSkladu nebude ani fakturácia žiaden problém.

Prihláste sa na odber noviniek z blogu

Odhlásiť sa môžete kedykoľvek prostredníctvom odkazu v emaili.

Pridať komentár