Čo je iSklad?
iSklad je softvérová a e-commerce fulfillment spoločnosť, ktorá môže poskytnúť služby aj pre váš e-shop. Pomôže vám s príjmom a skladovaním e-shopového tovaru. Po vytvorení objednávky tovar zabalí a následne zabezpečí aj jeho odoslanie vašim zákazníkom nielen na Slovensko, ale aj do zahraničia. Vaši zákazníci budú môcť zvoliť dobierku aj v cudzej mene (bez potreby toho, aby ste viedli účty v daných krajinách). V porovnaní s riešením všetkého vo vlastnej réžii, iSklad dokáže znížiť prevádzkové a prepravné náklady vášho e-shopu.
Vám tak ostane viac času a prostriedkov venovať sa aktivitám ako marketing alebo podpora predaja.
Čo získate prepojením e-shopu s iSklad?
iSklad vám poskytne online software EGON, ktorý slúži ako inteligentná nadstavba pre váš e-shop. Budete mať k dispozícii funkcie ako:
- automatický príjem tovaru,
- automatické spracovanie objednávok,
- tvorba a odoslanie faktúr vystavených cez SuperFaktúru,
- validácia adresy,
- sledovanie zásielok, reklamačný asistent, reverzná logistika,
- emailové notifikácie o dôležitých operáciách, notifikácie o expedovaní koncovému zákazníkovi,
- vlastné nastavenia spôsobu balenia pre jednotlivé produkty,
- sledovanie prijatých dobierok a stavov skladu,
- transparentné mesačné vyúčtovanie, online customer support,
- sledovanie expirácie produktov a mnohé ďalšie.
iSklad a prepojenie na e-shop
iSklad je jednoduché napojiť na váš e-shop. Máte dve možnosti. Buď využijete napojenie cez API, alebo sú vám k dispozícii bezplatne už hotové pluginy pre WooCommerce, PrestaShop, Shopify a Magento 2.0.
iSklad a nastavenie prepojenia na SuperFaktúru
S napojením iSkladu na SuperFaktúru máte skvelé riešenie, ktoré zautomatizuje proces fakturácie a odbremení vás od administrácie spojenej s vystavovaním a odosielaním faktúr pre jednotlivé objednávky. Stačí, ak si v SuperFaktúre aktivujete balík s podporou pre API komunikáciu (prémiový balík služieb), aby sa na ňu mohol iSklad cez API napojiť. Ak máte prémiový balík aktívny, postupujte nasledovne.
Prihláste sa do vášho účtu v SuperFaktúre. V hornom menu vyberte záložku Nástroje a následne kliknite na „API prístup“. Tu nájdete údaje, ktoré je potrebné nastaviť do iSkladu. Konkrétne API email, API kľúč a company_id:
Tieto údaje prekopírujte do iSkladu do obrazovky Nastavenia – Fakturačný systém:
Je potrebné, aby ste najprv vybrali v hornej časti možnosť „SuperFaktúra“. Objavia sa vám tak polia pre jej nastavenia, kde doplníte API údaje na prepojenie.
Faktúra zo SuperFaktúry sa vygeneruje akonáhle objednávka v EGONe dosiahne status „čaká na zabalenie.“
Následne sa podľa vašich nastavení buď odošle vytlačená v balíku pre zákazníka, alebo na jeho email (Preddefinovaný e-mail aj zdroj odkiaľ bude email odoslaný, je potrebné nastaviť priamo v SuperFaktúre).
Faktúru zo SuperFaktúry nájdete potom aj priamo v EGONe, konkrétne v detaile objednávky vo formáte PDF.
K dispozícií máte aj ponuku ďalších fakturačných nastavení priamo v systéme EGON.
Týmito jednoduchými krokmi dosiahnete, že pri prepojení e-shopu a iSkladu nebude ani fakturácia žiaden problém.
Pridať komentár